O "Subaru Impreza WRX STI" volve outra vez, pero este ano con notables diferencias que enumeraremos a continuación. Trala sua presentación no “Salón de Nova York de 2010” chega este coche de xeración actual con cambios estéticos suficientemente notables a simple vista e outros non estéticos tamén notables na súa conducción.
- Cambios estéticos:
· Novo kit de carrocería; ensanchando o su aspecto.
· Gran alerón na parte traseira.
· Llantas de aleación de 18 pulgadas, marca BBS.
- Cambios de equipamiento:
· Conexión Bluetooth y USB.
· Motor boxer de:
- 2.5 L.
- 4 cilindros.
- 305 CV.
- Turboalimentado.
- Par máximo de 393 Nm.
É un coche con tradición deportiva ligada a os rallyes. Subaru leva desde 1994 producindo coches con calidades muy deportivas extrapoladas á rúa, o seu fin con esta última versión é sacar a relucir o "Subaru Impreza" máis rápido de toda a historia conseguindo ata unha velocidad máxima de 255 km/h. En definitiva, é un bó coche para quen se poida permitir tal gasto de en consumo e mantemento, que o consumo tampoco é altamente excesivo para las cifras das que estamos a falar, quedando en ciclo combinado a 10,2 L a os 100 Km.
No hay comentarios:
Publicar un comentario